Vilken lättnad!

Så skönt! Jag ringde till Linné. Kvinnan i telefonen var väldigt trevlig. Jag berättade om mitt problem. Hon lyssnade och sedan berättade att detta kan hända. Det är normalt. Livmoderhalstappen kan vara lite irriterad och därför släpper lite blod. Det betyder inget. Hon sa att blir det värre ska jag höra av mig igen annars är det bara att vänta.

Idag var mannen och jag på vår andra träff med kuratorn. Vi pratade om vad som händer efter IVF. Vad vi hade tänkt. Vi pratade mycket om spermadonation. Min man vill prova det, men jag är lite osäker. Jag är rädd att han kommer stöta bort de barnet för att det är mitt och inte hans. Min man menar att han blir pappan då han går igenom detta med mig och följer barnets uppväxt. Jag har lovat att tänka på det och känna efter. Det kanske blir en verklighet för oss.....

Kommentarer
Postat av: Sanni

Hej! åå va spännade att du ska testa i övermorgon! ska du tjuvtesta hemma? jag testade efter bara 8 dagar och fick pluss =) Bf den 18 nov. Såå de finns hopp! Önskar dig all lycka till!

2010-09-14 @ 10:32:37
Postat av: mia

Jag är så spänd, har du inte testat ännu?

2010-09-15 @ 22:22:45
Postat av: K

Åh, vad jag hoppas att det är er tur nu!

2010-09-17 @ 15:40:18
URL: http://ivantanpadej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0