Akut hjälp!

I går när jag vaknade så såg jag bruna flytningar efter att jag hade tagit progesteronen. Dock försvann de efter en stund. När jag tog nästa vagitorium kom det tillbaka. Så har det varit nu i ett dygn. Varje gång jag tar vagitoriumet så kommer bruna flytningar. Jag var inne och läste lite på nätet (jag vet, FARLIGT) och då sa vissa att man ska öka dosen.....Vad ska jag göra? Jag är jätte rädd....vad händer??

Jag ska ringa Linné i morgon kl. 9 och se vad de säger. Men ska jag ta ikväll? En eller två piller? Någon som har upplevt detta????
HJÄLP!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh, låter verkligen inte kul!

Hoppas det löser sig!

2010-09-12 @ 20:57:50
URL: http://procter.blogg.se/
Postat av: SveaJ

Hoppas verkligen de löser sig :)

2010-09-12 @ 21:22:36
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: mia

Hur går det, hoppas det inte är nåt som inte stämmer, håller tummarna!

2010-09-13 @ 12:53:26
Postat av: Jojjo

Vad jag förstått kan det vara så. Jag har inte hört att det skulle vara farligt på något sätt. Du behöver nog inte oroa dig!



Kramen

2010-09-13 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0