Galenskap

Jag har upptäckt att jag är inte rätt person att vara hemma ensam under flera dagar. Min man gick på jobbet i fredags och lämnade mig själv för helgen. Problemet är att jag börjar tänka för mycket när jag är själv. Min hjärna springer iväg och det finns ingen att stoppa den. Jag mår illa och spyr. mina bröst är ömma och jag är trött. Alltså jag är gravid.Trots det vill min hjärna säga konstant att jag inte får behålla barnet då jag fortfarande blöder. Jag har haft blödningar sedan fredagen förra veckan, alltså 10 dagar. Det är små blödningar, men väldigt irriterande. När jag ligger i sängen eller soffan har jag typ inga alls, men om jag rör på mig blir det mer.Jag blir knäpp!! Jag överanalyserar och blir orolig och det finns ingen att stoppa mig. Jag vet att jag är gravid, hela kroppen skriker det, men varför blöder jag hela tiden? Ska det vara så här i 7 månader till???? Ska till läkaren på onsdag och se hur många det finns i min mage. Jag ska också fråga om de kan ta ett test för järnbrist. Jag blöder så kroppen måste ta stryk?????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på Onsdag! Kram

2010-10-05 @ 11:22:25
URL: http://lillamini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0