Dagarna går

Jag har inte så mycket att rapportera. Vårt liv går förbi. På torsdag är det dags att börja spraya. Jag ser fram emot att börja, men denna gång är jag MYCKET lugnare. Jag känner att jag kan släppa kontrollen.

Jag har sedan 1 månad tillbaka gått på yoga och meditation. Det hjälper hur mycket som helst. Jag rekommenderar alla IVF försökare att prova. Du finner ett nytt lugn som du kan ta med dig under försöken. Jag har blivit mer positiv till allt genom yogan.

Det jag inte ser fram emot är att behöva hålla koll på tiden och att behöva vakna kl.6 varje dag. Men jag har lovat mig själv att se positivt på allt som har att göra med IVF. Jag har lärt mig att positivt tänkande förändrar din kropp och IVF kan få bättre resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0