frihet.....

Jag har inte skrivit nått inlägg på några dagar då jag inte ha gjort NÅGOT! Jag har endast varit i lägenheten och tittat på film. VARNING man blir galen!

Men idag....Vilken underbar dag.....jag fick komma ut!!!

Dagen började vid 9. Vi vaknade och låg kvar i sängen och bara småmös. Sedan var det dags för frukost, toast och ägg.

Vid 11 var det köpcentrum nästa. Vi kom dit och gick runt i butikerna. Jag köpte en snygg vit tröja på gina. Jag hittade också en urgullig kaninsparkdräkt som jag köpte till min svägerska (hon har sagt att hon ville ha en sådan till deras bebis).

Vi åt lunchbuffé på thairesturangen. Jag fastnade för vårrullarna. MUMS!

Där efter vad det att veckohandla. Vi handlade för 1500kr!!!! Vi köpte en massa kött. t.ex. en stek. Jag känner mig så huslig :) Självklart köpte vi mina två beroende (pga hormoner) sockerdricka och salami. Till det hela ska jag bara säga att jag har inte ätit korv eller druckit läsk på flera år, så fatta hur stark beroendet är.

När vi kom hem var jag helt slut så det vara bara att lägga sig i sängen, ta pillret och sova. Några timmar senare hämtade min svägerska mig och vi åkte för att se våra män spela en match. Jag gav henne presenten och hon var överlycklig!

I skrivade stund är jag hemma efter en vinnande match och väntar på att svägerskan och svärbror ska komma. Vi ska käka tacos och se på en colin Farrell film, yumi!

I morgon börjar jag jobba igen, VAD SKÖNT!

Idag har jag knappt tänkt på vad som är i magen. Det har varit skönt. Jag har varit avslappnad. Hoppas morgondagen blir lika bra.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0