Konstig känsla

De senaste dagarna har jag mått väldigt konstig. Det började med att jag var extremt trött. Därefter kom illamåendet och huvudvärken. Huvudvärken har släppt nu efter 3 dagar, tack gode gud! Men illamåendet håller i sig. Jag har det 24/7. Jag kan bara äta och dricka extremt lite på grund av detta.

Jag vet inte varför jag mår så här. Funderar på att ringa läkaren och be om ett blodprov eller nåt. Jag har tappat nästan 2 kilo bara på 4 dagar.


Kan detta vara en eftereffekt av alla hormoner????

Kommentarer
Postat av: Miss S

Ring sjukvårdsupplysningen och hör vad de tycker. Kanske är det nåt du borde kolla upp ordengligt hos en läkare?

2010-02-22 @ 16:09:44
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0