Illamående

Jag har kommit fram till en sak. Jag tror inte att jag är en bra person för att gå igenom en graviditet. Jag hatar smärta och har en extremt låg tröskel. Jag tycker också att det är extremt jobbigt med illamående, tyvärr är det så att jag är illamående nu.

Jag vaknade i morse och mådde hur bra som helst. Jag tänkte till och med vad skönt att vakna och må bra. Jag hann endast till jobbet innan illamåendet slog till. Jag känner hur jag hela tiden för uppslag i halsen, vilket är SÅ jobbigt.
Min mage gör fortfarande lite ont med små mellanrum. Typ mensverk.

Jag hoppas nu att jag är gravid för att känna så här utan resultat är inget jag vill göra. Illamåendet är inte roligt!!!
Man kan bara hoppas att få bra resultat om några dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0