Imorgon bär det av

Mycket har hänt i helgen. I fredags ringde en underbar sjuksköterska från Linné. Hon gick igenom vad som skulle hända den närmsta veckan. Hon var så trevlig och positiv, man kände sig verkligen lugn. Hon berättade att ÄP blir på måndag och återsättning på onsdag.

Efter samtalet ringde jag för att boka hotell i Uppsala, men ALLT var fullt. Jag ringde till alla hotell i Uppsala och Stockholm, men det var fullt pga. en läkarkonferens. AHHHHH! Nu måste vi åka bil fram och tillbaka båda dagarna.

I lördags var jag på bröllop för min bästa vän. Hon var så vacker. Dock fick jag lämna middagen en kort stund under talen för att ta ägglossningssprutan. Min man och jag smet iväg och låste in oss på en toa. När vi kom ut stod min bästa väns svärmor (som också är min sysslings mamma) och flinade. Hon trodde väl vi gjorde något annat :)

Idag, söndag har jag varit svullen och illamående, typisk ägglossning för mig alltså! Imorgon åker vi 7.30 mot Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till!!

2010-08-29 @ 22:38:41
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Teachgirl

Lycka till med äp!

2010-08-30 @ 00:15:07
URL: http://varforinteviocksa.blogspot.com
Postat av: mia

Nu är ni redan framme hoppas allt går bra, känns skönt att de verkar så bra i uppsala eftersom vi själva ska dit, v.40, lycka till idag!

2010-08-30 @ 07:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0