Är man sjuk???

Jag var på apoteket idag för att hämta ut medicinerna. Damen där kommer till disken med en hel låda av mediciner och min fråga var: "är allt det där till mig?". Hon svarade att det var det. Jag tänkte till mig själv, "är jag döende?" Det positiva var att det kostade mig 380kr (högkostnad) annars skulle jag nog vara bankrutt.

När jag kom hem radade jag upp medicinerna och kollade igenom dem. Det är MASSOR. I samma veva ringde läkaren och sa att jag ska börja ta 150 enheter menopur på torsdag och sedan fortsätta med det tills den 26, när jag ska träffa honom.

Nu är det dags, imorgon ska jag hämta alla nålar hos läkaren och sen bär det iväg till nåldyneland.

Kommentarer
Postat av: Tea

Spännande, då ligger jag två dagar före dig. Imorgon sätter jag igång med sprutorna.

2010-08-16 @ 22:33:49
URL: http://langrean9manader.blogspot.com
Postat av: Teachgirl

Ja, tur att man inte behövde betala alla mediciner själv. :-) Lycka till nu!

2010-08-16 @ 23:31:36
URL: http://varforinteviocksa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0