Välkommen åter tröttheten

Jaha, nu var man redan på spraydag 5. Kroppen ställer om sig fort. Jag vaknar vid kl. 6 helt själv. Jag har varit positiv och mått otroligt bra.

Jag, min man, svärbror och svägerska var ute på promenad i en timma igår och idag var vi på gym. Helt underbart!

Idag känner jag dock att tröttheten har kommit åter. Det positiva med det är att jag vet att medicinen fungerar. En annan positiv sak var att jag fick mannen att ta en tupplur i sängen. Vi låg och mös och sov. Vilken fantastisk stund.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej!

Sitter i samma båt som dig och har precis ett misslyckat IVF försök. Ringde RMC idag om det negativa beskedet...men ingen mens har kommit för det.

Jag lider verkligen med dig när jag läser om din mans familj. Min syster är ungefär likadan fast hon säger rakt ut: Har du någon bulle i ugnen ännu??

Man blir bara såååå arg!!



Lycka till i fortsättningen!

2010-04-07 @ 22:34:30
URL: http://antibloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0