Insikt

Jag har kommit till en insikt. Jag mår hur bra som helst. Jag tar mitt nässpray och så men jag mår inte alls som förra gången. Min kropp är som vanligt. Detta är helt underbart.

Jag har också bestämt mig att hålla mer koll på min vikt. Förra gången gick jag upp 4 kg. Denna gång är jag mer aktiv. Jag motionerar mycket mer. Jag är ute och går massor! Jag tänker på vad jag äter. Jag har gått ned 1,5 kg sedan jag börjar med sprayet för 2 veckor sedan.

Imorgon är det ultraljud. Vi får hoppas att kroppen har reagerat på medicinerna!

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Vad skönt att höra! Förra gången gick jag upp 8 kg =( inte kul.

You go girl!! =)

2010-04-21 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0