Dags att börja nästa steg

RMC ringde precis. Allt såg bra ut. Jag ska börja ta sprutorna på onsdag 21/4. Jag ska ta 150 enheter puregon. Jag pratade med en jätte trevlig dam. Jag ska ta det i 6 dagar sedan är det dags för nytt blodprov och ultraljud.

Snacka om att man gör framsteg!

Jag har tänkt på en sak. Det är inte konstigt att chanserna för positivt svar ökar för varje gång. Denna gång mår jag mycket bättre. Kroppen reagerar bättre till medicinerna och mitt humör är 100% bättre. Jag är inte alls orolig eller nervös. Denna gång känns det som om vi har en ärlig chans att lyckas!

Kommentarer
Postat av: Nuriman

Jag började läsa din blog nyligen. Jag tycker mycket om det. Håller tummarna för dig! Jag hoppas verkligen att ni kan lyckas den här gången.

2010-04-16 @ 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0