Ruvdag 4

Man känner sig verkligen som en höna. Man bär på ägg och hoppas att det ska bli ett barn.

Jag mår oförskämt bra. Jag är pigg och glad. Jag är aktiv och känner mig väldigt positiv. Det enda är att min mage är lite koko. Jag är svullen och är extremt spänd. Jag störst dock inte av detta. Det som är problem är att komma i mina byxor. Alla blir för små när jag är så svullen.

Jag försöker gömma magen på jobbet med hjälp av stora tröjor, dock är det lite problematiskt. Man kan inte gömma något som är där :)

Idag var jag på apoteket och köpte E vitamin. Jag har läst på två andra bloggar att E vitamin kan hjälpa embryot att fästa. Varför inte prova då????

Idag är jag själv, mannen jobbar dygn. Jag har varit och köpt en sallad och lite godis som jag ska njuta av ikväll. Jag har köpt filmen The last song, som är helt underbar. Jag älskar den!!  Jag ska ha en skön, lugn ensam kväll.

Livet är underbarn nu....

Kommentarer
Postat av: Teachgirl

Det låter skönt, trots allt. Ha en lugn och fin helg och lycka till med ruvandet!

2010-09-04 @ 15:06:38
URL: http://varforinteviocksa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0