Händer inte så mycket

Det finns inget nytt att rapportera med IVF. Vi ska börja med sprayet den 1 april (nej inget april skämt).

Vi har pratat med socialen om att få ett nytt kontaktbarn. Innan jul fick vi vårt första barn, dock fungerade inte det. Han passade inte in i vår familj.

Livet är bra, vi jobbar och sliter. Jag fick veta förra veckan att jag sitter säkert på mitt jobb. Jag ska skriva på papper om fast anställning i juli.

Försäkringsbolaget meddelade också att vårt fall (mina ringar) gick igenom. Vi får pengarna i veckan. Vi ska beställa nya nu på Lördag.

Jag känner mig lugn och på länge faktiskt glad. Det är skönt att känna att livet går framåt.

Kommentarer
Postat av: Plusresan

Hej hej,

kanske en dum fråga, men vad betyder det att ha ett kontaktbarn?



Kram,

joanna

2010-03-18 @ 12:36:15
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Jeane

Hej!

Jag undrar också vad det innebär att "ha ett kontaktbarn". Är det ett barn man har regelbundet vissa tider?

Jag önskar dig lycka till med din/er IVF.

Kram Jeane


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0