En liten paus

Nu är jag tillbaka....jag valde att ta en liten paus från allt skrivande och tänkande. Jag känner mig nu utvilad och redo för att kämpa. Om 8 dagar är min BIM. Så snart är det dags att börja med nässpray.

Under tiden jag var borta besökte vi en psykolog. Det kändes underbart att prata med någon utomstående om detta. Jag känner nu ett lugn, vilket är helt fantastiskt!

Jag tänkte höra....vet ni om man kan förlänga tiden då äggen är utanför kroppen med någon dag. Jag har läst att chanserna ökar drastiskt om man odlar i 2-3 dagar längre.

Vad tror ni???

Kommentarer
Postat av: Tonci

Vad bra att du är tillbaka och du mår bättre!!

Längre äggodling tror jag berör på äggets kvalité och klinik, jag tror att klinikerna har olika tankegångar runt detta. Det är bäst om du frågar din läkare.

Kram

2010-03-01 @ 13:21:38
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: Kix

Välkommen tillbaka. Vad skönt att du mår bättre nu när du har fått prata med en psykolog.



Kix

2010-03-01 @ 21:51:54
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: S

Roligt att du är tillbaka! KRAM

2010-03-04 @ 08:00:34
Postat av: Miss S

Ja, ibland behöver man en paus från ivf-världen inkl blogg. Det viktigaste är ju att du mår bra, inte att du uppdaterar bloggen. :-) Men skönt att höra att det är bättre nu!

Kram

2010-03-05 @ 13:41:53
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0