Dag 1

Idag har det hänt mycket.

Jag hade tid till läkaren vid 7.45 i morse. Vi kom dit och träffade vår vanliga gynekolog. Skälet var att jag har känt mig konstig ända sedan vi började med sprutorna. Jag har inte blivit av med humörsvängningarna och illamåendet. Läkaren gjorde ett ultraljud och såg att allt var helt ok. Jag hade haft ägglossning och nu mens.

Som påpekat innan så fick jag min mens idag (2 dagar sent). Har pratat med RMC. Nu är nästa försök på gång. Ska börja ta nässprayet den 1 april. Sedan blir ultraljudet den 15 april och ÄP är beräknat till första veckan i maj.

RMC sa också att det var ingen omöjlighet att långtidsodla med tanke på vårt problem. De skulle prata ihop sig och ta ett beslut på sjukhuset.

Tänk vad tiden går, det är helt sjukt! Vi är snart i MAJ!

Min man och jag mår bra. Vi ser fram emot nästa försök. Vi vill lyckas. Dock känner vi ett mer lugn denna gång. Vi vet hur allt kommer att gå och hur det kommer att kännas. Vi vill sluta på ett positivt sätt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej!



Jag är reporter på Metro och jag letar efter någon som ska göra ivf och som kan tänka sig dela med sig av detta i text och bild. Om du är intresserad eller känner någon som är det så maila mig gärna på [email protected] så kan vi prata mer.



Mvh Anneli

2010-03-17 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0