Va????

Jag skulle ta ut medicinerna för nästa försök idag och läkaren har inte lagt in dem! Jag kan inte ringa kliniken då den har semesterstängt. Måste vi vänta ännu en månad nu?? Jag vill ha svar! Varför måste klinikerna stänga över sommaren. Skaffa vikarier som alla andra!!!

Jag har en fråga till er läsare. Jag fick frågan från en vanlig läkare om de har testat våra blodtyper och kollat så att mina blodceller inte anfaller min mans. Jag blev helt ställd. Min läkare menade eftersom jag är A- kan min kropp anfalla min mans celler om de är positiva. Denne läkare menar att det kan vara skälet för att min kropp inte kan behålla barnet. Kan detta stämma?? Varför har inte de vanliga IVF läkarna sagt detta?? Jag vill veta men som sagt är min läkare på semester!!!

Positiva nyheter: Min svägerska (som är gravid) går in i sista månaden imorgon (Dock hoppas vi alla att det blir en lite tidigare förlossning så att vi finns tillgängliga innan vi börjar jobba  igen i mitten av augusti). Jag och min man ska bli faddrar och vi är så glada för det!! Vi har fått se en film om hur vi ska köra till BB och vad som händer där om vi måste för hennes man är iväg. Jag står standby ifall att jag måste vara med vid förlossningen. Jag ska överraska min svägerska med en babyshower nästa helg. Har ni tips och idéer på aktiviteter???

Kommentarer
Postat av: Josse

Min syster är ab- och hennes man är 0+ De har tre fina grabbar som har kommit helt utan problem, ett barn då hon glömde ett piller, andra gick på första försöket och tredje kom trots spiral?.. Men de kanske har haft otrolig tur?

2010-07-22 @ 12:47:54
Postat av: VERONICA



Önskar er all lycka till!Hej! Vad kom utredningen fram till. Hur kommer det sig att det inte går på naturlig väg?

2010-09-12 @ 21:26:54
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0