Välkommen till min nya blogg!

Hej Alla,

Jag och min man har sedan 3 år tillbaka försökt att bli gravida utan önskad effekt. Vi har sedan ungefär 1 år tillbaka tillhört RMC Linköping. Vi ska gå igenom IVF. Det jag känner saknas är att få prata ut om hela processen, så jag har valt att göra det här.

Jag har valt att vara anonym då alla i vår närhet inte vet om vad vi går igenom.

Är ni fler som vi, snälla lämna ett meddelande eller kommentar. Det är skönt att veta att andra går igenom det med.


Kommentarer
Postat av: S

Går igenom samma sak, fast det är fel på mig också. Ska bara besöka huvudläkaren en gång till och sen får vi remissen till IVF.

det som hjälpt oss är faktiskt att prata om det. Öppet. "Skammen" och ångesten la sig mer och mer och idag känns det faktiskt helt okej. Vi mår trots omständigheterna bra. Så det bästa rådet du kan få är att prata med nära och kära.

håller verkligen tummarna!

2010-01-20 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0