Nu är det på g...

Så idag var det dax igen för ultraljud. Läkaren tittar och säger "nu har det verkligen hänt saker". Jag blev så glad. Jag har verkligen känt att min kropp har reagerat till medicinen. Så iväg till jobbet och vid 11.15 ringer RMC. Jag ska fortsätta med sprutorna till och med lördag. På söndag ska jag ta 10 000 enheter pregnyl. På söndag ska jag ta nässpray för sista gången. På måndag kväll ska jag ta 2 panodil och på tisdag kl 7.30 ska vi in till sjukhuset för äggplockning. Jag är extremt orolig för detta. jag är nålrädd och en nål genom livmoderhalsväggen är inte så kul. På torsdag blir det sen insättning. JIPPI!!! Nu händer det verkligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0