I morgon är det dax

Vilken helg, I Lördags tog jag sista puregonsprutan. Det var helt underbart att slippa alla dessa hormoner. I söndags var det sista gången med nässprayet. Det tog jag vid kl. 20. Vid 21 var det dags för pregnyl sprutan. Det var helt sjuk när jag skulle ta den. Jag fick order om att ta 10 000 enheter! (Snacka om att det låter mycket!) Jag öppnar förpackningen och medicinen ligger i glasflaskor. Hur skulle man få upp dessa??? Jag blev typ helt ställd och sen arg. Hur kan man lägga medicinen i glasflaskor?!? Jag gick online och hittade då en bruksanvisning (som inte var med i medicinen). Man skulle krossa toppen (snacka om oro att få glas i medicinen).

Sagt och gjort, vi krossade och blandade en vätska med två pulver. Sprutan var av samma storlek som puregonen. Jag tog sprutan och snacka om att det sved! Efter jag hade tagit den, släppte allt. Jag börjar storgråta och då menar jag hysteriskt. Mannen trodde att sprutan gjorde så ont. Det gjorde den inte utan det var alla känslor jag hade lagrat i kroppen genom hela denna procedur. Nu fanns det inget återvändo. När jag vaknade upp i morse, mådde jag illa! Jag typ ville kräkas. Jag kunde inte äta frukost och jag kunde knappt stå rakt. Men jag är tvungen att jobba. Jag kan inte vara borta. Så nu sitter jag på jobbet och hoppas att jag inte spyr under dagen. Jag älskar verkligen mitt jobb och jag vill visa framfötterna. Imorgon ska vi vara på RMC kl 7.30, vilket betyder att vi måste gå upp 5.30! De är tidigt!!! Ni får höra om morgondagen i morgon eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0