Detta trodde jag inte...

Gud vad kul...precis vad jag behövde. I min blogg fick jag en väldigt trevlig kommentar. Jag har fått ett pris av Miss S. TACK!!




När man får en award ska man:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Så här kommer 7 intressanta fakta om mig:

1. Jag pratar och skriver bättre på engelska än svenska trots att jag är född i sverige. 
2. Jag är envis som en åsna.
3. Jag har flyttat ungefär en gång om året de senaste 7 åren.
4. Som ni märkt i bloggen är jag otroligt rädd för nålar.
5. Jag älskar skaldjur och är inte så glad åt kött.
6. Jag älskat TV serien Roswell.
7. Jag har väldiga svårigheter att spara pengar. De försvinner så fort jag har fått dem.

Så kommer vi till dem jag vill ge priset: 
Ventilation, Innan du fanns, Miss Hopeful, IVF Prinsessan
Barnlängtan
 Ingrid och tillslut MissUbaby




Så hur mår jag:
Idag känns det som om man har blivit överkörd av en lastbil. Kroppen är seg och jag känner mig hängig. Magen gör lite ont men det känns som mensvärk. Jag och min man längtar verkligen tills imorgon. Vi hoppas att allt är bra och det fungerar.
Är det någon som vet om de vill att man ska vara nyduschad i morgon? Vi skulle vara det tills igår men ingen har sagt något om imorgon?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vill önska er lycka till. Vi fick idag veta att det blir RMC för oss med i Lkpg (bor där) läs gärna min blogg och skriv en kommentar

2010-01-27 @ 22:37:49
URL: http://varframtid.blogg.se/
Postat av: Miss S

Tror inte det är lika viktigt att du är nyduschad för återföringen. Men det är säkert trevligare för alla parter... :-)

Hoppas det går bra idag! Håller tummarna!

Kram

2010-01-28 @ 08:56:14
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0