blodprov

Kunde självklart inte sova i natt heller. Myrkrypningarna var extrema. Min underbara man försökte med allt, varm mjölk och avslappningsband vilket gjorde att jag kunde tillslut somna (men det var sent).
Så var det upp tidigt för att åka till läkaren. Sa till mannen att jag skulle klara det själv idag, då de andra dagarna hade gott lätt. Men shi fick jag. Självklart hittade inte sjuksköterskan någon ven i höger arm, då alla redan hade använts. Hon började leta med nålen (detta gjorde ONT). Tillslut gav hon upp och tog andra armen som lyckligtvis gick.
Hon frågade också hur jag mådde och jag berättade att jag inte kunde sova, att jag har ont i magen och att jag är hängig. Hon blev lite orolig då man inte ska ha extrema symtomer. Hon undrade om jag ville se läkaren idag. Jag tyckte det var onödigt då jag ska träffa honom imorgon.
Så nu är det att kämpa och stå ut med symtomerna så gott jag kan. Snart är det över!!!

Kommentarer
Postat av: Miss S

Låter riktigt jobbigt med sömnbrist och krypningar. Som tur är så känner jag inte av något direkt. Men det känns också fel. Man letar ju symptom på allt! Aldrig är man nöjd! Hoppas det går bra på vul imorgon!

Kram

2010-01-21 @ 15:13:55
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0