Ruvdag 11

Vilken underbar helg. I fredags kom min bror och hans fru på middag. Vi spelade WII och pratmakarna. Vi hade så kul. Vi pratade barn namn. En ny favorit för mig och min man är Nellie. Vi tycker det var så sött. Andra namn vi har är Felicia och Jonathan.

Igår var det dags för tjejdag. Min man och hans bror hade en borta match. Så jag och min svägerska tog en tur på stan. Vi shoppade loss och tog en ficka. Sedan vid fem kom en annan kompis hem till mig.. Vi köpte thaimat och såg på filmen The Ugly truth. Den var helt underbar. Vi gjorde grönsaksstavar och dippade dem. Hur gott som helst.

Idag kom vi igång ganska tidigt, så vi åkte till MAXI för att veckohandla. När vi kom dit blev jag akut illamående. Hela mathandlingen var fokuserat på att behålla min frukost. Väl hemma var det bara att lägga sig på soffa. Ta den vanliga tabletten. Min man tyckte synd om mig och hur jag mådde så han satte igång Pocahontas(jag älskar disneyfilmer).

Nu 2 timmar senare har jag lyckats att få i mig lite mat utan att spy och är uppe på bena. Om jag mår bättre i eftermiddag ska jag rensa gaderoben.

Så hur är magen? Igår och idag har jag haft lite ont i nedre delen, typ mensvärk, fast inte. Jag är lite "svullen". Jag vet inte om detta är bra eller dåliga teckan. Det enda jag vet är att jag vill veta så snart som möjligt. All denna väntan gör mig galen!

Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

Hej!

Är inne på min första IVF vända, du ligger före mig så jag kikar in och kollar hur du mår och är nyfiken, är just nu mest orolig för hur jag kommer må efter ET.



Håller tummarna för dig!

2010-02-07 @ 20:20:39
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: Tonci

Jag tycker att dina tecken låter som graviditetstecken ;-). Håller tummarna!!

2010-02-07 @ 21:01:30
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: Miss S

Hoppas så klart på att ditt illamående är bra tecken! Men att du slipper det så mycket som möjligt ändå. Aldrig kul att må illa, vad det än beror på.

Heja heja!

2010-02-08 @ 08:15:11
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0