Jag ser det snöa....

Jaha...så har snön kommit..hade extremt svårt att ta mig till jobbet idag, det bara öser ned och blåser. Detta gör min motionering väldigt svårt. Jag vill inte gå ut och gå promenader som läkaren rekommenderade. Det blir nog gymmets löpband istället.

En förkylning har jag också fått. Näsan rinner...lite jobbigt.
Jag vill tacka för alla fina kommentarer ni lämnar på bloggen. Det är skönt att få stödet från er läsare. Om ni har några frågor eller funderingar, tveka inte att fråga. En diskussion är alltid välkommen!

Magen känns ingenting. Jag vet inte alls om vi har lyckats eller inte. Jag mår bra och som vanligt när det gäller det. Så vi får vänta i 8 dagar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0