Hur kan man?

Jag var på gymmet igår kväll. Jag åkte direkt från jobbet så jag hade alla mina smycken på mig. När jag kom dit la jag in alla mina saker i ett skåp och låste det. Jag tänkte precis innan ska jag hänga på mig mina ringar (förlovning och vigsel) på halsbandet, men jag tänkte "de är ju trygga i ett låst skåp".

När jag kom tillbaka till skåpet var de borta. Någon har fått upp mitt skåp och snott mina ringar. Hur kan man göra något sånt. Hur kan man sno något sentimentalt??? Vad finns det för människor??

Jag har inte kunnat sova eller äta sedan igår. Jag bara gråter. Mina kollegor på jobbet undrade vad de var och jag började storgråta i morse. Jag mår så dåligt. Kan det aldrig gå bra, varför ska det bara hända dåliga saker???

Har kontaktat stället vi köpte ringarna och de håller på att ta fram papper på allt så vi kan få pengar från försäkringar. Just nu skiter jag i pengarna...jag vill bara ha mina ringar!!!

Ska åka till gymmet och sätta upp lappar och kanske får personen lite skuld känslor och lämnar tillbaka dem, men det tror jag inte.

Varför tar man ringar som graverade och värdefulla för mig????

Kommentarer
Postat av: Plusresan

Nääää, fy fan vad dåligt!!!! :(

Usch, förstår verkligen att du är jätteledsen. Den som gjorde det borde skämmas ansiktet av sig.



Hoppas lapparna gör susen.



STOR TRÖSTKRAM!

2010-02-18 @ 17:08:16
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: S

Va ledsen jag blir av att läsa detta. Att folk inte har skamm i kroppen! Håller tummarna för din testdag!

2010-02-18 @ 22:24:55
URL: http://varlangtanefterdig.blogg.se/
Postat av: Miss S

Men fy vad dåligt!!! Vad är det som gör det så svårt för vissa människor att veta vad som är vems?? Dumma dumma människa!!!

2010-02-19 @ 08:17:01
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0