Ett steg till

Idag är jag inne i vecka 6. Jag är så lycklig, dock känner jag skuld för det man läser om andra som misslyckat eller förlorat sitt barn. Man frågar sig: varför? Varför händer detta? Vad har man gjort för att förtjäna det?

Idag tog vi ett steg till i vår process. Vi ringde till Lovisamottagningen och bokade tid för inskrivningen. Den kommer ske den 26 oktober. Barnmorskan var trevlig och var noggrann att fråga massor, då vi gått igenom IVF. Hon frågade om vi ville göra Kub-testet och vi sa ja. Hon skulle skicka hem massor av papper att läsa igenom och fylla i innan besöket.

Detta samtal gjorde denna process mer verklig, vi går verkligen igenom detta. Det är ingen dröm. Jag längtar tills att få höra hjärtslag och se på UL.

Jag är övertygad att det är tvillingar. Jag kan inte förklara det, jag bara känner så. konstigt....

Kommentarer
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Det är en spännande resa. Hoppas allt går bra. Fast om du är i v 5+1 idag är du i vecka 6 . Inte bara 5. ^^

Dvs har du gått 5 fulla veckor och 1 dag in i vecka 6 ^^

Fast kanske du råkade skriva fel :-)

kram

2010-09-21 @ 14:19:45
URL: http://millionmilestonowhere.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag att ringa mödrarvården än men jag kanske tar mod till mig i morgon.

2010-09-22 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0