Ägglossning

Nu är pregnylsprutan tagen. 10 000 enheter. Jag vet att det låter mycket, men det är typ ingenting. Idag har jag mått kanon. Dock mådde jag väldigt dåligt igår. Jag kunde knappt ta mig upp ur sängen. Jag hade så ont i magen. Dock lyckades jag att komma upp på eftermiddagen, men då mådde jag så illa. Jag kände hur det gick upp och ned i halsen.
På Tisdag är det dags för äggplockning (jag känner mig som en höna). Vi ska vara på RMC vid 7.30. Min man ska lämna "varorna" där för att få dem så färska som möjligt :)
Jag återkommer om hur dagen var...

Kommentarer
Postat av: Barnarlivet

Spännande med äggplock! Jag håller tummarna för många mogna!

2010-05-03 @ 11:02:45
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/
Postat av: Silva

Hejsan!



Lycka till med äggplockningen.

Ett råd försök att vila så mycket som möjligt så du o kroppen är utvilad när ingreppet skall ske.

Tänker på Er.



Lycka till.

2010-05-03 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0