å så kan man inte sova

Ibland känns allt bara fel. Jag kunde inte somna inatt för jag hade myrkrypningar i hela kroppen. Jag är illamående och allmänt hängig.
Nässprayet orsaker tandvärk (konstigt men sant!)
Jag vill bara hem, tyvärr ska jag på utbildning i kväll så man kommer inte hem förrän kl 21.
Positiva besked är att min kropp verkligen känner av den ökade dosen. Jag har mer ont i äggstockarna. Jag har svullnat upp över magen och jag har fått lite flytningar. Så kan kan verkligen känna att det är på gång. I morgon är det nytt blodprov. Jag hoppas att det ger bra resultat!
Jag ser fram emot en god natt sömn!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej tjejen,



Hittade dig via IVF-forumet på Minbebis.com. Jobbigt med sprayen och alla förbaskade biverkningar.(Jag hade massssor med migrän under sprayningen.)



Vill egentligen bara säga lycka till på UL imorgon.



Kram Sara

2010-01-21 @ 11:10:08
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0