Spraydag 1

Då var man igång med försök 3. Vi har, som jag sagt i tidigare inlägg, köpt till 3 försök. Att ha vetskapen av om att vi har 3 nya försök på oss har gjort mig väldigt lugn. Jag känner verkligen att jag har släppt allt vad som heter IVF under sommaren, kanske därför det inte varit många inlägg på denna blogg.

En annan sak som har gjort mig lugn var att igår på sexeducation på 3:an handlade om ett par som lyckades med IVF på nionde försöket. De hade 5% chans att lyckas med IVF och de gjorde det!!!


Vi har bättre chanser och därför ser jag inte våra försök som en omöjlighet. Min kropp måste fatta att det är en graviditet. Nu har man gjort två förök och kanske tredje gången gillt. Kanske min kropp fattar denna gång. Jag mår psykiskt och fysiskt bättre. Jag ser en positiv behandling på den nya kliniken.

Igår kollade vi hotellen som Linné samarbetar. Vi ska vara i Uppsala i 3 dygn och vi ser det som en mysig "weekend". Vi ska äta gott, shoppa och mysa. Som bonus är man gravid på vägen hem....jag längtar....

Jag började jobba igen i måndags, efter semestern, och jag känner energi och kreativitet inför mitt arbete. Jag vill verkligen visa vad jag går för så att mina arbetsgivare ALDRIG vill bli av med mig.

Min svägerska går närmre hennes datum. Idag märkte jag att hennes mage har sänkt sig. Kanske min man har rätt om att imorgon kommer bebisen. (Den ska komma den 16/8). Jag tycker det är så kul att följa henne. Det känns som jag och min man är delaktiga i den bebisen, vi ska trots allt bli faddrar. Jag ska bli faster!!

Så full fart framåt med en positiv blick.

Kommentarer
Postat av: Tea

Positiva tankar!

2010-08-04 @ 13:32:39
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0