Hjälp från humörpolisen

Jag har blivit totalt knäpp! Mitt humör är helt ute och reser. Detta spray gör mig galen!! Min stackars man får ta smällen. I går var vi och kollade på skor till mig. Jag vill ha nya höststövlar. Jag hade tittat ut ett par som jag ville ha och min mor skulle köpa dem till mig i födelsedagspresent.

När vi kom till butiken hade de inte skorna. Mitt humör började sina. Sedan skulle jag gå och köpa ett armband jag har suktat över sedan i maj. Det skulle vara min egna present till mig. När jag kom dit var det slut. Jag blev galen! Jag svor och skrek i bilen hem och jag kunde inte kontrollera mitt humör. Min man försökte med allt, men inget gick. När vi kom hem så gick jag och la mig. Jag sov i 30 minuter och sedan var allt bra.

Jag skrämmer verkligen min man och faktiskt mig själv. Jag är labil.....

Kommentarer
Postat av: Teachgirl

Man kan bli totalt knäpp av sprayandet. Känner igen mig. Det bli förhoppningsvis bättre när du börjar med sprutorna.

2010-08-16 @ 00:13:35
URL: http://varforinteviocksa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0