Spraydag 8

Idag kom mensen. Jippi! Min kropp reagerar bättre denna gång till medicinerna. Förra gången gjorde sprayet att min mens kom 1 vecka sent. Hela min kropp kändes ur balans. Vanligtvis kommer mensen exakt på dagen.

Humör svängningarna har kommit. Min man tycker de är hel konstigt. Men han är van nu vid andra försöket.

Den 15 ska vi på ultraljud och blodprovstagning. Vi ska då börja med sprutorna. Jag har ingen oro för sprutorna då jag vande mig förra gången.

Min man sa förra gången: Lär du dig att ta sprutor så får du skaffa en tatuering" Jag blev hur glad som helst. Han är anti tatueringar och jag har velat ha en hur länge som helst, men jag har inte skaffat någon pga. min rädsla för nålar.

Nu blir det kanske en!

Kommentarer
Postat av: Längtan

Efter att ha läst om er resa i ivf-karusellen så önskar jag dig all lycka!

Jag har just nu också inne i karusellen. Nästa anhalt är ultraljud i morgon.

2010-04-11 @ 21:13:29
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0